Meer weten over betalingen ?

Geen probleem! We helpen je graag. Neem via de onderstaande knop contact op via Whatsapp of stuur ons een mailtje via info@loviy.nl.

📱 Whatsapp ons

Betalen

Lees hier alles wat je moet weten.

Betaalmethodes

Bij LOVÍY kunnen je op meerdere manieren betalen. Je leest er hieronder meer over. 

iDeal 

Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

Klarna - achteraf betalen

Met Klarna kun je gemakkelijk achteraf betalen. Zo weet je zeker dat jij jouw bestelling in huis hebt, voordat je het aankoopbedrag moet betalen.

Creditcard 

Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Mocht je items retour sturen dan wordt het bedrag hiervan binnen zes weken op je creditcard teruggestort. 

PayPal 

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling te betalen via PayPal. Als je daarvoor kiest wordt je, na het aanvinken van PayPal als betaalmethode, doorverwezen naar de inlogpagina van PayPal. Daar kun je jouw bestelling afronden. 

Apple pay 

Voor de bezoekers die een bestelling plaatsen via hun iPhone is het mogelijk om te betalen met Apple pay. Hiermee kun je gemakkelijk en snel jouw bestelling afronden. 

Bancontact 

Vooral is België is deze betaalmogelijkheid erg populair. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling. 

SOFORT Banking 

SOFORT banking is beschikbaar voor klanten uit acht verschillende landen. Ook bij Altijd Speciaal – Droogbloemen kun jij van deze betaalmethode gebruik maken. Zo weet je zeker dat je veilig kunt betalen.

Cadeaubonnen

Het is bij LOVÍY ook mogelijk om met een cadeaubon te betalen. Deze code vul je in bij het afrekenen in hetzelfde waar je normaal gesproken kortingscodes invult. De waarde van de cadeaubon wordt dan automatisch van de bestelling afgetrokken.

Kortingscodes

Je hebt een hele leuke kortingscode van ons gekregen of gewonnen. Je hebt al jouw gewenste artikelen al toegevoegd aan de winkelwagen, maar hoe kun je nou jouw kortingscode verzilveren. Hieronder wordt stapsgewijs uitgelegd hoe dat moet: 

1. Ga naar je winkelmand en zorg dat je al je gegevens juist hebt ingevuld. 

2. Als je doorgaat naar afrekenen zie je daar een vakje staan met ‘pas kortingscode toe’. 

3. Als je hierop klikt, verschijnt er een balk waar je jouw kortingscode kunt invullen. 

4. Als de kortingscode is ingevuld, zie je de verrekende korting terug in het besteloverzicht aan de rechterkant. 

Voorwaarden kortingscodes 

• Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken 

• Een cadeaubon in de vorm van een code kan niet worden gebruikt i.c.m. een kortingscode

• Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden 

• Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op artikelen in de aanbieding 

Heb je nog vragen over de voorwaarden voor kortingscodes? Neem dan contact met ons op.

Betaling mislukt

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? 

• Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven 

• Twijfel je nog steeds? Neem dan even contact met ons op. Dan checken we voor je of de betaling goed is doorgekomen 

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Nog niet gevonden wat je zocht?

Hieronder vind je meer informatie over andere onderwerpen. Of neem contact met ons op via mail, telefoon of Whatsapp.

Verzending

Lees alles over verzending

Klik hier
Retourneren

Lees hier alles over retourneren

Klik hier
Veelgestelde vragen

Lees alle veelgestelde vragen

Klik hier