Meer weten over verzending ?
Geen probleem! We helpen je graag. Neem via de onderstaande knop contact op of stuur ons een mailtje via info@loviy.nl.
Verzending
Lees hier alles wat je moet weten.
Verzendmethode
Voor het verzenden van onze pakketten werken wij samen met DHL. Jouw bestelling wordt klaargezet in onze warehouse en vervolgens met DHL verzonden. Op het moment dat wij het pakketje overdragen wordt deze in de meeste gevallen de volgende dag geleverd. Je krijgt dan een e-mail met de bevestiging dat het pakketje is verzonden en daarbij krijg je een track & trace code waarmee je precies kunt zien wanneer het pakket wordt bezorgd.
Verzendkosten
Wij bezorgen onze pakketjes binnen Nederland en België. Wil jij een pakketje laten bezorgen buiten Nederland of België, neem dan even contact met ons op.
Bezorgkosten Nederland
Voor bestellingen onder €75,-:
Standaard levering: 3 tot 7 werkdagen - €6,45
Snelle levering: 1 tot 2 werkdagen - €9,95
Voor bestellingen boven €75,-:
Standaard levering: 3 tot 7 werkdagen - gratis
Snelle levering: 1 tot 2 werkdagen - €6,50
Bezorgkosten België
Voor verzending naar België maken we onderscheid tussen bestelling met een aankoopbedrag onder €75,- en boven €75.-:
Bestellingen onder €75,-
Binnen 1 - 5 werkdagen verzonden - €9,95
Bestellingen boven €75,-
Binnen 1 - 5 werkdagen verzonden - €6,95
Levertijd
Onze levertijd is 1 tot 7 werkdagen. Je kunt bij het afrekenen kiezen uit 2 opties:
Standaard levering: 3 tot 7 werkdagen - €6,45
Snelle levering: 1 tot 2 werkdagen - €9,95
Waarom is de de verzendtijd zo ruim?
We maken alle boeketten met de hand, met een klein team. We krijgen op vaste dagen in de week nieuwe bloemen en vazen binnen, waarmee we alle bestellingen kunnen verzenden. Door deze manier van werken kunnen we heel efficiënt alle bestellingen verzenden, maar duurt het wat langer dan je wellicht bij andere bedrijven gewend bent. Heb je spoed? Stuur ons dan altijd even een berichtje, dan kijken we met je mee. Of kies bij het afrekenen voor de snelle levering.
Uitzonderingen
Het kan voorkomen dat een product niet direct op voorraad, maar wel nog verkrijgbaar. De levertijd zal dan wat langer zijn. Hierover wordt wel altijd duidelijk gecommuniceerd.
Track & trace
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je jouw pakket volgen met een track & trace code. Je ontvangt, vanaf het moment dat je pakket ons magazijn verlaat, een mail met een link naar de website van onze logistieke partner en je track & trace code. Op de site waar de link naartoe leidt kun je je track & trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling.
Ik wil mijn adres wijzigen, kan dat?
Als jij jouw bestelling bij ons hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om zelf jouw adres aan te passen. Als je een adreswijziging wil doorgeven moet je daarover contact met ons opnemen.
We kunnen het adres overigens alleen nog wijzigen als we jouw bestelling nog niet verzonden hebben!
Nog niet gevonden wat je zocht?
Hieronder vind je meer informatie over andere onderwerpen. Of neem contact met ons op via mail, telefoon of Whatsapp.